Uit de oude doos

Uit de oude doos

Even een trip down memory lane. Uit de vorige eeuw!

Twee gedateerde auto’s in beeld, destijds waren ze gloednieuw. Nu ik erop terugkijk: een geslaagde executie. Briefing: informeer klanten en relaties van Autoland Van den Brug dat hun twee merken Audi en Volkswagen voortaan gescheiden gepresenteerd worden. En nodig ze uit voor het open huis.

Concept: (inkoppertje) twee wegen. “Wij slaan twee nieuwe wegen in” en “Voortaan zijn er twee wegen die u naar twee topmerken leiden”. Ook het verkeersbord D07 verplichte rijrichting links- of rechtsaf past perfect.

Middelen: advertentie en mailing met folder en brief.

Frustratie: nog geen goede afbeeldingen/ontwerpen van de nieuwe showrooms, dus dan maar de twee kenmerkende logo-zuilen afgedrukt. En de twee paradepaardjes van de twee merken.

Resultaat: zie de foto.

Credits: gemaakt in dienst van Bokma Reclame samen met art-director Erik Tjassing.

 

 

About the Author