De eerste editie van een jaarlijks verschijnende ‘Krant Van Smaak’ van de warme-maaltijdbezorger in het Noorden. De werknaam luidde Van SMAAKKRANT; ik vond Krant Van Smaak leuker; die werd het. Doelgroep: divers, richtpunt: de thuiszorgmedewerkers.
Een acht pagina’s tellende krant met het verhaal van Van Smaak in enkele artikelen, het voorstellen van de bezorgers en de gastvrouwen, het verhaal van de mantelzorgers en een paar leveranciers in de schijnwerpers. En een stukje waarin Van Smaak de thuiszorgmedewerkers direct aanspreekt.
Dit was een klus die in zeer korte tijd geklaard moest worden, en dat is gelukt. Zelfstandig gewerkt. direct contact met de marketeer van Van Smaak.
Reactie klant: “De teksten zien er ontzettend goed uit, wat ben ik hier blij mee :-)”
Reactie opdrachtgever: “Je hebt echt heel goed werk geleverd. Snel en van goede kwaliteit. De klant is heel tevreden. Bedankt daarvoor!“
Tekst: Jeroen Tollenaar, Een Zaak Van Communicatie
In opdracht van: JUNCTION
Vormgeving: JUNCTION
Client : jeroen
Categories : B2B / Interviews / Nieuwsbrieven / Portretten / Voorlichtingskranten
Project Title : Krant Van Smaak